Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Juliusza Słowackiego
w Zubrzycy Górnej

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Zubrzycy Górnej
Slide background
Slide background
Slide background

Strona Główna

ZAPYTANIE   OFERTOWE  NR  16/2020

ZAPYTANIE   OFERTOWE  NR  16/2020

WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA  -   PONIŻEJ 30 000 EURO

I. NAZWA I   ADRES   ZAMAWIAJĄCEGO:

Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej

34-484 Zubrzyca Górna 43

tel. 182852713

e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej – zapytania ofertowego.

Zgodnie z  art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo Zamówień  Publicznych –  w przypadku udzielania zamówień, których wartość  nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości  kwoty  30 000 euro nie mają zastosowania przepisy wspomnianej   ustawy.

III. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia: „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej”.

  1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej”.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a do niniejszego zapytania.

Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika nr 1a do Zapytania użyto nazwy towarowej – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Ciężar udowodnienia, że przedmioty zamówienia są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne i merytoryczne określone przez Zamawiającego (odpowiadające wyszczególnionym w załączniku nr 1a do Zapytania, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, certyfikat, atesty, instrukcje, itp. ) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.

  1. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
  2. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
  3. W przypadku niezgodności dostarczonych artykułów z opisem zawartym w Zapytaniu Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku do wymiany towaru w terminie nie przekraczającym 3 dni, licząc od daty wezwania i poniesie koszty zgodnie z punktem 4.
  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

 

  1. Termin końcowy realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia określonego w pkt 3 - od dnia podpisania umowy do 15.12.2020 r.

 

  1. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

 

  1. W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania ofertowego – załącznik nr 1) i przesłania do na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  osobiście lub  pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do zamawiającego Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 43, tel. 182852713 do dnia 08.12.2020 r. do godz. 12.00. Ponadto wraz za formularzem oferty należy załączyć:
  • Oświadczenie załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze;

Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt

100 (max liczba punktów  w ocenianej pozycji)

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

VI.             INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

Szczegółowe informacje związane z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej Pani mgr Katarzyna Karkos,  tel. 18 28 527 13.

 

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania lub wycofania określonych pozycji, usług, zakresu z zapytania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania bez możliwości żądania odszkodowania przez Uczestników postępowania – Wykonawców.
  2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym, a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem ust. 3, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
  3. Zamawiający poprawia w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie;

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

04 grudnia 2020 r.                                                                              Zatwierdzam

         Data                                                                            

                                                                                                           /-/ mgr Katarzyna Karkos

 

 

 

Załącznik nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej”.

 

Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej

34-484 Zubrzyca Górna 43

  1. Nawiązując do zapytania ofertowego nr 16/2020 skierowanego do nas na „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej”.

 

Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą cenę
(zgodnie z poniższymi formularzami cenowymi; Załącznik nr 1a)*

 

WARTOŚĆ CAŁOŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NETTO:. ……………………..

 

Vat /…./ ……………………..         

 

WARTOŚĆ CAŁOŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA BRUTTO:            ……………………..

 

Słownie: ………………………………………………………………………………………...

  1. Deklaracja Wykonawcy:

Niniejszym oświadczamy, że:

2.1. Zapoznaliśmy się w sposób wystarczający i konieczny ze szczegółowymi warunkami zawartymi w zapytaniu.

2.2. Wyceniliśmy wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

2.3. Zawarty w zapytaniu projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych we wzorze umowy warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

2.4. Akceptujemy warunki płatności określone przez Zamawiającego w Istotnych postanowieniach umowy.

2.5. Termin końcowy realizacji zamówienia: Termin końcowy realizacji zamówienia: Termin końcowy realizacji zamówienia określonego w pkt 3 - od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2020r.

  • Numer mojego konta bankowego:..................................................................................
  • Oświadczam że wszystkie zapisane strony mojej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ............. stron.
  • Oświadczam, że jesteśmy*/nie jesteśmy* płatnikiem podatku VAT od towarów i usług.

Miejscowość, dn.……….

                                                                                                                            ................................................

podpis i pieczątka                                                                                             upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy

Załącznik nr 1a do zapytania ofertowego 16/2020

 

...........................................

Nazwa i adres Wykonawcy

FORMULARZ CENOWY

Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej

34-484 Zubrzyca Górna 43

SPRZĘT SPORTOWY

LP

Sprzęt sportowy - nazwa

SZTUK

Cena brutto

Koszt brutto

1

Piłka do koszykówki nr4

·         Rozmiar: 4

·         Materiał: wykonana z wysokiej jakości gumy, odporna na uszkodzenia

·         Do użytku na różnych typach nawierzchni

5

   

2

Piłka do koszykówki nr 5

·         Rozmiar: 5

·         Kolor: pomarańczowo-kremowy

·         Obwód: 69-71 cm

·         Średnica: ok. 22 cm

·         Waga: 450-500 g

·         Materiał: wykonana z wysokiej jakości gumy, odporna na uszkodzenia

·         Do użytku na różnych typach nawierzchni (hala, asfalt, beton)

·         Odpowiednia do gry rekreacyjnej oraz treningowej

5

   

3

Piłka do siatkówki nr4

·         Piłka wykonana z materiału syntetycznego PU PCV (skóra poliuretanowa)

·         Szyta maszynowo

·         Wykonana z 18. paneli

·         Posiada dwuwarstwową dętkę butylową, która całkowicie uniemożliwia przepuszczanie powietrza

·         Rozmiar: 4

10

   

4

Piłka do siatkówki nr5

·         Materiał - wysokiej jakości skóra syntetyczna, polepsza przyczepność i uchwyt piłki

·         Szyta maszynowo - 8 paneli

·         Rozmiar: 5

10

   

5

Piłka do piłki ręcznej nr1

·         Materiał: Cellular rubber

·         Rozmiar: Junior #1

·         Kolor: żółto-niebieski

·         Obwód: 50-52 cm

10

   

6

Piłka do piłki ręcznej nr2

·         Materiał: Cellular rubber

·         Rozmiar: Women #2

·         Kolor: żółto-niebieski

·         Obwód: 54-56 cm

5

   
 

Piłka do ręcznej nr 0

·         Materiał: Cellular rubber

·         Rozmiar: Mini #0

·         Obwód: 47-49 cm

Kolo: niebiesko-zielony

10

   

7

Piłka do piłki nożnej halowej nr4

5

   

8

Piłka do piłki nożnej nr4

·          

·         Szyta, uszczelniana klejem

·         32 panele

·         Powierzchnia: FPUS 1300

·         Rozmiar: 4

5

   

9

Piłka do piłki nożnej nr5

·         Odporna i wytrzymała piłka do gry na sztucznej trawie.

·         Przeznaczenie: treningi klubowe.

·         Materiał: FPUS 1300 "shiny".

·         Wytrzymałość na trawie - wysoka.

·         Wytrzymałość na sztucznej trawie - dobra.

·         Wytrzymałość na tartanie - średnia.

·         Szyta ręcznie.

·         Rozmiar: 5.

5

   

10

Ławeczka gimnastyczna o długości 2 m, nogi metalowe.
 

·         Długość ławeczki: 2 m

·         Wysokość ławeczki: 30 cm

·         Szerokość ławeczki: 22 cm

·         Wykonana z bezsęcznego drewna iglastego

·         Pokryta bezbarwnym lakierem ekologicznym

·         Nogi metalowe wyposażone w niebrudzące, plastikowe stopki

·         Wzmocnione wsporniki stalowe łączące elementy ławki usztywniają jej konstrukcję, zapewniając stabilność oraz bezpieczeństwo eksploatacji

·         Wszystkie krawędzie zaokrąglone

Drewniany zaczep umożliwiający zawieszanie na drabinkę,

·         Po odwróceniu ławeczki, umieszczona na spodzie belka o szerokości 10 cm może służyć jako równoważnia

3

   

11

Hula-hop

Uchwyt do hula hop

10

2

   

12

Skakanka żyłka.
Przeznaczona do ćwiczeń i zabawy. Idealna dla szkół i na podwórko.

·         Długość linki: 200 cm

·         Plastikowa rączka o długości 10 cm

·         Wytrzymała, lekka

20

   

13

Znacznik treningowy

10

   

14

Płotek koordynacyjny

2

   

15

Stół do tenisa stołowego blat 22mm z siatką

·         Wymiary stołu: 274 cm x 152,5 cm x 76 cm

·         Blat MDF o grubości 22 mm

·         Waga 66 kg

·         Rama główna wykonana z malowanych proszkowo profili stalowych (15 x 30 mm)

·         Konstrukcja spodnia wykonana z profili o wymiarach 20x30 mm oraz 30x30 mm

·         Stół wyposażony w łatwy system składania / rozkładania

·         Dwa niezależne blaty (możliwość gry pojedynczej / treningu)

·         Wyposażony w łożyskowane kółka ułatwiające transport (8 kół o średnicy 50 mm)

·         Podwójny hamulec stołu (2 niezależne blokady umieszczone po przekątnej)

·         Dodatkowe narożniki ochronne

·         Siatka (mocowana na klipsie) w komplecie

·         Stół przeznaczony do użytku wewnątrz pomieszczeń

3

   

16

Rakietka do tenisa stołowego
1. Wysokie, wyrównane parametry z naciskiem na szybkość zagrania.

·         Profilowany uchwyt.

·         Okładzina: 2,0 mm.

·         Systemy: WRB, ACS, Crystal Technology. 
Parametry:

·         Szybkość: 72/100

·         Kontrola: 66/100

·         Rotacja: 60/100

2

   

17

Rakietka do tenisa stołowego

Rakietka Timo Boll 900

Twarda deska i sprężysty podkład Okładzina: ADDOY 1.9.
Parametry:
Szybkość: 53/100
Kontrola: 55/100
Rotacja: 52/100

 

2

   

18

·         Rakietka do tenisa stołowego

·         Przeznaczona dla graczy początkujących ale również dla średniozaawansowanych

·         Wykonanie: drewno, pokrycie specjalną gumową okładziną MAGIC

Parametry:

·         szybkość: 15/100

·         Kontrola: 50/100

·         Rotacja: 19/100

·         Rączka: Concave

·         Okładzina: Magic 1,5 mm

·         Warstwy: 5

 

4

   

19

Piłeczki do gry w ping ponga

50

   

20

Banda, płotek do tenisa stołowego

2

   

21

Kompresor do piłek

Urządzenie przeznaczone do pompowania piłek, kół rowerowych, materacy, .

·         Zasilanie: AC 220-240 V / 50-60 Hz.

Amperaż: 1 A. W zestawie zapasowy bezpiecznik. Maksymalne ciśnienie: 150 PSI / 10 BAR. Maksymalne ciśnienie robocze: 60 PSI / 4 BAR. Maksymalna robocza temperatura: 212 °F / 100 °C. Wydajność: 20 L/M.

1

   

22

Wózek na piłki przejezdny

wyposażony w zamykaną kratę.

  • Wymiary: L=80 cm x S=60 cm x H=48 cm.
  • Wykonany z metalowych prętów, malowany proszkowo.
  • Wyposażony w klapę.

Składany wózek przeznaczony do magazynowania piłek.
 

Wózek na piłki składany

  • Wymiary: 89x61x61 cm
  • Głębokość: 46 cm
  • Konstrukcja wykonana z aluminiowych rurek
  • Wyposażony w rolki ułatwiające transport
  •  

1

1

   

23

Wózek na piłki

Składany  na piłki do siatkówki

·         Wymiary: 58 x 58 x 85 cm.

·         Pojemność: 25 - 30 piłek.

·         Stelaż stalowy.

·         Składany parasolowo.

·         Wyposażony w 4 kółka obrotowe.

1

   

24

Ławeczka gimnastyczna o długości 2 m, nogi drewniane.
 

·         Długość ławeczki: 2 m

·         Wysokość ławeczki: 30 cm

·         Szerokość ławeczki: 22 cm

·         Całość konstrukcji pokryta ekologicznym lakierem bezbarwnym

·         Nogi drewniane wyposażone w antypoślizgowe, niebrudzące stopki

·         Wzmocnione wsporniki stalowe łączące elementy ławki usztywniają jej konstrukcję, zapewniając stabilność oraz bezpieczeństwo eksploatacji

·         Wszystkie krawędzie płyty, belki oraz nóżek są zaokrąglone

·         Ławka posiada zaczep umożliwiający zawieszanie na drabinkę, drążek lub skrzynię gimnastyczną

·         Po odwróceniu ławeczki, umieszczona na spodzie belka o szerokości 10 cm może służyć jako równoważnia

2

   

25

·         Szafa metalowa na sprzęt sportowy  szafa metalowa, przeznaczona do przechowywania sprzętu i akcesoriów sportowych z półkami i hakami, umożliwiającymi zawieszenie koszulek, szarf, skakanek i innych elementów garderoby

·         Wymiary:

·         szerokość: 120 cm

·         głębokość: 49 cm

·         wysokość: 200 cm

1

   

26

Mata fitness

·         Materiał: TPE 10mm / EVA 5mm

·         Wymiary: 110 cm x 55 cm x 15 mm

·         Mata z otworami - odległość pomiędzy otworami: 38 cm

·         Wykonana z grubego, amortyzującego tworzywa TPE, antypoślizgowa

20

   

27

Wieszak na maty fitness

1

   

28

Stopery

3

   

29

Gwizdki

3

   

30

Pałeczki sztafetowe

4

   

31

Materac gimnastyczny 10 wypełniony pianką poliuretanową T25 (standardowa twardość).

·         Wymiary materaca:

·         długość: 200 cm

·         szerokość: 120 cm

·         grubość: 10 cm

·         Pokrowiec wykonany z tworzywa sztucznego (BSM500),  odpornego na uszkodzenia mechaniczne

·         Wypełnienie: pianka poliuretanowa T25 (gęstość 25 kg/m3) o wysokiej sprężystości oraz niskiej podatności na odkształcenia

·         Spodnia warstwa antypoślizgowa

·         Wzmocnione narożniki

·         Nici o podwyższonej wytrzymałości

·         Zamek błyskawiczny

·         Waga materaca sportowego: 4 kg

2

   

32

Materace ochronne

·         Grubość materaca: 5 cm

·         Szerokość: 82 cm (równa polu ćwiczebnemu drabinki)

·         Materiał: skaden

·         Montowane na uchwytach z rzepem

·         Wypełnienie: pianka poliuretanowa T25

4

   

33

Rękawice piłkarskie r. 6, r. 8

2

   

Wartość netto przedmiotu zamówienia:    ………………………………………….

Wartość podatku VAT /….%/       ………………………………………….

Wartość brutto przedmiotu zamówienia:  ………………………………………….

słownie: ……………………………………

Miejscowość, dn.……….

………………………….

podpis i pieczątka

upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy

Ceny powinny obejmować pełen zakres określony w przedmiocie zamówienia i zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.

 

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 16/2020

 

...........................................

      (pieczątka firmy)

 

OŚWIADCZENIE

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego do 30.000 euro na „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej”.

 

 

 

 

W imieniu reprezentowanej przeze mnie (nas) firmy oświadczam-oświadczamy * na dzień składania ofert, że:

 spełniam/spełniamy* warunek dotyczący:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej
  • zdolności technicznej lub zawodowej

Prawdziwość powyższych danych potwierdzam własnoręcznym podpisem – potwierdzamy własnoręcznymi podpisami * świadom – świadomi *odpowiedzialności karnej z art. 297 Kodeksu Karnego

                                                                                                   ................................................

                                                                                                podpis i pieczątka

                                                                                                              upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy

*niepotrzebne skreślić

 

 

 

Załącznik nr 3

UMOWA

nr ...........................

Sporządzona w dniu  .............................. w Zubrzycy Górnej pomiędzy Gmina Jabłonka zwana dalej Zamawiającym - Szkołą Podstawową nr 1 w Zubrzycy Górnej,

reprezentowaną przez Dyrektora Szkoły Panią mgr Katarzyna Karkos

przy kontrasygnacie: Głównej Księgowej Pani Danuty Stopka

a   ............................................

z siedzibą: ...........................................

wpisaną do  ......................................................

NIP:………………………………………

reprezentowaną przez: ................................................

zwanym w dalszej części umowy Wykonawca

 

Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r.-Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) została zawarta umowa o następującej treści:

 

  • § 1
  1. Na podstawie przeprowadzonego zapytania ofertowego na „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej” Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia tj. sprzęt sportowy do siedziby Zamawiającego zgodnie z Zapytaniem ofertowym i złożoną ofertą.
  2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w ilościach i asortymencie określonym w formularzu cenowym i ofertowym stanowiący załączniki nr 1 nr 1a do niniejszej umowy.
  • § 2
  1. Na dzień zawarcia umowy cenę ustalono zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
  2. Wartość zamówienia łącznie z dostawą do siedziby Zamawiającego wynosi:

Wartość netto:                                               ………………………………………….

Wartość podatku VAT /….%/                   ………………………………………….

Wartość brutto:                                             ………………………………………….

słownie: …………………………………………………………………………………………

 

  1. Cena obejmuje wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w tym: koszty opakowania, transportu, załadunku i rozładunku oraz wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
  2. Ceny jednostkowe zawarte w umowie będą stałe i nie ulegną zmianie w okresie realizacji całości zadania, bez względu na ewentualne koszty.

 

  • § 3
  1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2020 roku.
  • § 4

Protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony /ze strony Zamawiającego potwierdzenia dokonywała będzie Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 Pani Katarzyna Karkos jest dokumentem stwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy i stanowi podstawę do płatności faktury.

  • § 5

Strony ustalają następujące warunki dostaw:

  1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie zamówieniem.
  2. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
  3. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
  4. W przypadku niezgodności dostarczonych artykułów z opisem zawartym w Zapytaniu Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku do wymiany towaru w terminie nie przekraczającym 3 dni, licząc od daty wezwania i poniesie koszty zgodnie z punktem 4.

 

 

  • § 6
  1. Należność za dostarczony towar będzie wypłacana przelewem na konto Wykonawcy nr konta ........................................................................................................................ .w terminie do 14 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, pod warunkiem wcześniejszego potwierdzenia odbioru, zgodnie z niniejszą umową w szczególności §4.
  2. Faktury będą wystawiane:

Nabywca Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, NIP 7352856459

Odbiorca: Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 43

 

  • § 7

Za zwłokę w zapłacie faktur Zamawiający zapłaci ustawowe odsetki.

 

  • § 8
    1. W razie stwierdzenia wad lub braków dostarczonych towarów Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie wskazanym przez Zamawiającego. W razie niedochowania terminu lub nie uzupełnienia dostawy lub nie usunięcie wad, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej w wysokości 0,2% wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia.
    2. W przypadku nie dochowania warunków umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego odstąpienia od reszty umowy. W razie częściowego wykonania zlecenia Zamawiający może obniżyć wynagrodzenie według własnego uznania jak również zachowuje prawo do natychmiastowego rozwiązania niniejszej umowy.
    3. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy przez cały okres jej obowiązywania bez wyznaczania dodatkowego terminu.
    4. Jeżeli przedmiot niniejszej umowy będzie wykonany i dostarczony wadliwie, Zamawiający ma prawo żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie wyznaczonym Wykonawcy bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
    5. Poprawki i uzupełnienia zostaną wykonane w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
    6. Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, chyba, że producent udzielił dłuższej gwarancji, wówczas obowiązuje termin gwarancji określony przez producenta.

 

  • § 9

Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania stanowić będą kary umowne, które będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:

  1. Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne za:

a/ opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy - w wysokości 0,2% liczonych od wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia

b/ opóźnienie w usunięciu wad/usterek w wysokości 0,2% liczonych od wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia po przekroczeniu terminu wyznaczonego na usunięcie wad;

c/ odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy - w wysokości 10% brutto wynagrodzenia umownego.

  1. Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego - w wysokości 10% brutto wynagrodzenia umownego.
    Z wyjątkiem sytuacji, gdy okaże się, że wykonanie usługi nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisywania umowy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, jeżeli wysokość kar umownych nie pokrywa rzeczywiście poniesionych szkód.

 

 

  • §11

Strony postanawiają, że oprócz wypadków wymienionych w Kodeksie Cywilnym przysługuje im prawo odstąpienia od umowy w całym okresie jej obowiązywania również w okresie rękojmi i gwarancji, w następujących wypadkach:

  1. Zamawiający może odstąpić od umowy w całym okresie jej obowiązywania, jeżeli:

a/ zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy

b/ zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy

c/ przekroczenia terminu wskazanego w § 3

d/w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach bez ponoszenia konsekwencji.

  1. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
  • §12

Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez żadnych konsekwencji finansowych, do odstąpienia w każdym czasie od umowy w razie stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przez Wykonawcę.

  • §13

Sprawy sporne, wynikłe z niniejszej umowy będę rozstrzygane przez Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego.

 

  • §14

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnych aneksów. Na te zmiany muszą wyrazić zgodę obie strony.

 

  • §15

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego,

oraz przepisy Ustawy o zamówieniach publicznych.

 

  • §16

Umowę niniejszą sporządza się w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.

Wykonawca :                                                                                    Zamawiający:

 

 

 ..........................................                                                          ...........................................

                                                                                                      …………….………………

Załącznik nr 1 do umowy

  1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z zasadami profesjonalnej wiedzy, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, poleceniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym.
  2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w ilościach i asortymencie określonym w formularzu cenowym i ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 i 1 a do niniejszej umowy.
  3. Wykonawca oświadcza, iż dostawa zostanie w wykonana w całości, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a) i Ofertą Wykonawcy stanowiącymi integralną część niniejszej umowy.
  4. Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w terminie: do 15 grudnia 2020r. od dnia podpisania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą  integralną część niniejszej umowy.
  5. Wartość umowy brutto wynosi:................................................................................. 
  6. Ceny jednostkowe brutto zawierają wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z dostawą przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego.

 

Warunki dostawy

  1. Przedmiot umowy określony w dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
  2. Dostawa przedmiotu umowy obejmuje: transport, rozładunek, wniesienie do określonych pomieszczeń.
  3. Odbiór przedmiotu umowy zostanie dokonany na podstawie protokołu odbioru podpisanego bez zastrzeżeń.
  4. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady nadające się do usunięcia, Zamawiający nie przyjmie dostawy do momentu usunięcia wad przez Wykonawcę.
  5. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg i ścian, okien, sufitów, drzwi itp., aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z Jego winy. Zamawiający nakłada obowiązek naprawy wynikłych szkód na koszt Wykonawcy i doprowadzenia pomieszczenia do stanu sprzed uszkodzenia/ zabrudzenia w terminie 3 dni od chwili zgłoszenia zdarzenia.
  6. Przedmiot zamówienia obejmuje również:

1) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję dostarczonego sprzętu sportowego na warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia.

  1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment:

1) był fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania, tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów;

2) spełniał wymagania pod względem BHP, były zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;

3) były dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi, dopuszczony do użytku w placówkach oświatowych.

  1. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży, załadunku i rozładunku całego asortymentu, a następnie do wniesienia go do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonym asortymencie.

Postanowienia finansowe i handlowe

  1. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia za przedmiot umowy będzie stanowiła faktura wystawiona na podstawie protokołu odbioru (sporządzonego przez Wykonawcę) podpisanego bez zastrzeżeń.
  2. Zapłata nastąpi w formie przelewu na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, z wyjątkiem sytuacji stwierdzenie usterek , wad- termin płatności liczony będzie od daty prawidłowego wykonania dostawy poprzez dostarczenie całego asortymentu wolnego od wad.

Przelew z tytułu wynagrodzenia będzie dokonywany przy zastosowaniu podzielonej płatności w rozumieniu art. 108a ustawy o VAT (t. j. Dz. U. 2017 poz. 1221 z późn. zm.)

2a. W przypadku zmian w zakresie podanych rachunków Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego pisemnie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za nieprawidłowe wskazanie rachunku rozliczeniowego z otwartym rachunkiem VAT i/lub za brak informacji o zmianach w tym zakresie.

2b. Zmiana rachunku bankowego wymaga sporządzenia aneksu do umowy.

  1. Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Termin uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu terminu płatności.
  2. Wykonawca nie może przenosić wierzytelności wynikającej z umowy na rzecz osoby trzeciej, bez pisemnej zgody Zamawiającego. Treść dokumentów, dotyczących przenoszonej wierzytelności (umowy o przelew, pożyczki, zawiadomienia, oświadczenia itp.) nie może stać w sprzeczności z postanowieniami niniejszej umowy.

 

Wykonawca:                                                                                     Zamawiający:

 

 

 ..........................................                                                          ...........................................