ZAPYTANIE OFERTOWE NR 16/2020
WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 30 000 EURO
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej
34-484 Zubrzyca Górna 43
tel. 182852713
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej – zapytania ofertowego.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo Zamówień Publicznych – w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.
III. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia: „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej”.
- Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej”.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a do niniejszego zapytania.
Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika nr 1a do Zapytania użyto nazwy towarowej – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Ciężar udowodnienia, że przedmioty zamówienia są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne i merytoryczne określone przez Zamawiającego (odpowiadające wyszczególnionym w załączniku nr 1a do Zapytania, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, certyfikat, atesty, instrukcje, itp. ) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
- Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
- Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
- W przypadku niezgodności dostarczonych artykułów z opisem zawartym w Zapytaniu Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku do wymiany towaru w terminie nie przekraczającym 3 dni, licząc od daty wezwania i poniesie koszty zgodnie z punktem 4.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
- Termin końcowy realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia określonego w pkt 3 - od dnia podpisania umowy do 15.12.2020 r.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania ofertowego – załącznik nr 1) i przesłania do na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do zamawiającego Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 43, tel. 182852713 do dnia 08.12.2020 r. do godz. 12.00. Ponadto wraz za formularzem oferty należy załączyć:
- Oświadczenie załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze;
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt
100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
VI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
Szczegółowe informacje związane z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej Pani mgr Katarzyna Karkos, tel. 18 28 527 13.
Informacje dodatkowe
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania lub wycofania określonych pozycji, usług, zakresu z zapytania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania bez możliwości żądania odszkodowania przez Uczestników postępowania – Wykonawców.
- W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym, a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem ust. 3, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
04 grudnia 2020 r. Zatwierdzam
Data
/-/ mgr Katarzyna Karkos
FORMULARZ OFERTOWY
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej”.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej
34-484 Zubrzyca Górna 43
- Nawiązując do zapytania ofertowego nr 16/2020 skierowanego do nas na „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej”.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą cenę
(zgodnie z poniższymi formularzami cenowymi; Załącznik nr 1a)*
WARTOŚĆ CAŁOŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NETTO:. ……………………..
Vat /…./ ……………………..
WARTOŚĆ CAŁOŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA BRUTTO: ……………………..
Słownie: ………………………………………………………………………………………...
- Deklaracja Wykonawcy:
Niniejszym oświadczamy, że:
2.1. Zapoznaliśmy się w sposób wystarczający i konieczny ze szczegółowymi warunkami zawartymi w zapytaniu.
2.2. Wyceniliśmy wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
2.3. Zawarty w zapytaniu projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych we wzorze umowy warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2.4. Akceptujemy warunki płatności określone przez Zamawiającego w Istotnych postanowieniach umowy.
2.5. Termin końcowy realizacji zamówienia: Termin końcowy realizacji zamówienia: Termin końcowy realizacji zamówienia określonego w pkt 3 - od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2020r.
- Numer mojego konta bankowego:..................................................................................
- Oświadczam że wszystkie zapisane strony mojej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ............. stron.
- Oświadczam, że jesteśmy*/nie jesteśmy* płatnikiem podatku VAT od towarów i usług.
Miejscowość, dn.……….
................................................
podpis i pieczątka upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
Załącznik nr 1a do zapytania ofertowego 16/2020
...........................................
Nazwa i adres Wykonawcy
FORMULARZ CENOWY
Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej
34-484 Zubrzyca Górna 43
SPRZĘT SPORTOWY
LP |
Sprzęt sportowy - nazwa |
SZTUK |
Cena brutto |
Koszt brutto |
1 |
Piłka do koszykówki nr4 · Rozmiar: 4 · Materiał: wykonana z wysokiej jakości gumy, odporna na uszkodzenia · Do użytku na różnych typach nawierzchni |
5 |
||
2 |
Piłka do koszykówki nr 5 · Rozmiar: 5 · Kolor: pomarańczowo-kremowy · Obwód: 69-71 cm · Średnica: ok. 22 cm · Waga: 450-500 g · Materiał: wykonana z wysokiej jakości gumy, odporna na uszkodzenia · Do użytku na różnych typach nawierzchni (hala, asfalt, beton) · Odpowiednia do gry rekreacyjnej oraz treningowej |
5 |
||
3 |
Piłka do siatkówki nr4 · Piłka wykonana z materiału syntetycznego PU PCV (skóra poliuretanowa) · Szyta maszynowo · Wykonana z 18. paneli · Posiada dwuwarstwową dętkę butylową, która całkowicie uniemożliwia przepuszczanie powietrza · Rozmiar: 4 |
10 |
||
4 |
Piłka do siatkówki nr5 · Materiał - wysokiej jakości skóra syntetyczna, polepsza przyczepność i uchwyt piłki · Szyta maszynowo - 8 paneli · Rozmiar: 5 |
10 |
||
5 |
Piłka do piłki ręcznej nr1 · Materiał: Cellular rubber · Rozmiar: Junior #1 · Kolor: żółto-niebieski · Obwód: 50-52 cm |
10 |
||
6 |
Piłka do piłki ręcznej nr2 · Materiał: Cellular rubber · Rozmiar: Women #2 · Kolor: żółto-niebieski · Obwód: 54-56 cm |
5 |
||
Piłka do ręcznej nr 0 · Materiał: Cellular rubber · Rozmiar: Mini #0 · Obwód: 47-49 cm Kolo: niebiesko-zielony |
10 |
|||
7 |
Piłka do piłki nożnej halowej nr4 |
5 |
||
8 |
Piłka do piłki nożnej nr4 · · Szyta, uszczelniana klejem · 32 panele · Powierzchnia: FPUS 1300 · Rozmiar: 4 |
5 |
||
9 |
Piłka do piłki nożnej nr5 · Odporna i wytrzymała piłka do gry na sztucznej trawie. · Przeznaczenie: treningi klubowe. · Materiał: FPUS 1300 "shiny". · Wytrzymałość na trawie - wysoka. · Wytrzymałość na sztucznej trawie - dobra. · Wytrzymałość na tartanie - średnia. · Szyta ręcznie. · Rozmiar: 5. |
5 |
||
10 |
Ławeczka gimnastyczna o długości 2 m, nogi metalowe. · Długość ławeczki: 2 m · Wysokość ławeczki: 30 cm · Szerokość ławeczki: 22 cm · Wykonana z bezsęcznego drewna iglastego · Pokryta bezbarwnym lakierem ekologicznym · Nogi metalowe wyposażone w niebrudzące, plastikowe stopki · Wzmocnione wsporniki stalowe łączące elementy ławki usztywniają jej konstrukcję, zapewniając stabilność oraz bezpieczeństwo eksploatacji · Wszystkie krawędzie zaokrąglone Drewniany zaczep umożliwiający zawieszanie na drabinkę, · Po odwróceniu ławeczki, umieszczona na spodzie belka o szerokości 10 cm może służyć jako równoważnia |
3 |
||
11 |
Hula-hop Uchwyt do hula hop |
10 2 |
||
12 |
Skakanka żyłka. · Długość linki: 200 cm · Plastikowa rączka o długości 10 cm · Wytrzymała, lekka |
20 |
||
13 |
Znacznik treningowy |
10 |
||
14 |
Płotek koordynacyjny |
2 |
||
15 |
Stół do tenisa stołowego blat 22mm z siatką · Wymiary stołu: 274 cm x 152,5 cm x 76 cm · Blat MDF o grubości 22 mm · Waga 66 kg · Rama główna wykonana z malowanych proszkowo profili stalowych (15 x 30 mm) · Konstrukcja spodnia wykonana z profili o wymiarach 20x30 mm oraz 30x30 mm · Stół wyposażony w łatwy system składania / rozkładania · Dwa niezależne blaty (możliwość gry pojedynczej / treningu) · Wyposażony w łożyskowane kółka ułatwiające transport (8 kół o średnicy 50 mm) · Podwójny hamulec stołu (2 niezależne blokady umieszczone po przekątnej) · Dodatkowe narożniki ochronne · Siatka (mocowana na klipsie) w komplecie · Stół przeznaczony do użytku wewnątrz pomieszczeń |
3 |
||
16 |
Rakietka do tenisa stołowego · Profilowany uchwyt. · Okładzina: 2,0 mm. · Systemy: WRB, ACS, Crystal Technology. · Szybkość: 72/100 · Kontrola: 66/100 · Rotacja: 60/100 |
2 |
||
17 |
Rakietka do tenisa stołowego Rakietka Timo Boll 900 Twarda deska i sprężysty podkład Okładzina: ADDOY 1.9.
|
2 |
||
18 |
· Rakietka do tenisa stołowego · Przeznaczona dla graczy początkujących ale również dla średniozaawansowanych · Wykonanie: drewno, pokrycie specjalną gumową okładziną MAGIC Parametry: · szybkość: 15/100 · Kontrola: 50/100 · Rotacja: 19/100 · Rączka: Concave · Okładzina: Magic 1,5 mm · Warstwy: 5
|
4 |
||
19 |
Piłeczki do gry w ping ponga |
50 |
||
20 |
Banda, płotek do tenisa stołowego |
2 |
||
21 |
Kompresor do piłek Urządzenie przeznaczone do pompowania piłek, kół rowerowych, materacy, . · Zasilanie: AC 220-240 V / 50-60 Hz. Amperaż: 1 A. W zestawie zapasowy bezpiecznik. Maksymalne ciśnienie: 150 PSI / 10 BAR. Maksymalne ciśnienie robocze: 60 PSI / 4 BAR. Maksymalna robocza temperatura: 212 °F / 100 °C. Wydajność: 20 L/M. |
1 |
||
22 |
Wózek na piłki przejezdny wyposażony w zamykaną kratę.
Składany wózek przeznaczony do magazynowania piłek. Wózek na piłki składany
|
1 1 |
||
23 |
Wózek na piłki Składany na piłki do siatkówki · Wymiary: 58 x 58 x 85 cm. · Pojemność: 25 - 30 piłek. · Stelaż stalowy. · Składany parasolowo. · Wyposażony w 4 kółka obrotowe. |
1 |
||
24 |
Ławeczka gimnastyczna o długości 2 m, nogi drewniane. · Długość ławeczki: 2 m · Wysokość ławeczki: 30 cm · Szerokość ławeczki: 22 cm · Całość konstrukcji pokryta ekologicznym lakierem bezbarwnym · Nogi drewniane wyposażone w antypoślizgowe, niebrudzące stopki · Wzmocnione wsporniki stalowe łączące elementy ławki usztywniają jej konstrukcję, zapewniając stabilność oraz bezpieczeństwo eksploatacji · Wszystkie krawędzie płyty, belki oraz nóżek są zaokrąglone · Ławka posiada zaczep umożliwiający zawieszanie na drabinkę, drążek lub skrzynię gimnastyczną · Po odwróceniu ławeczki, umieszczona na spodzie belka o szerokości 10 cm może służyć jako równoważnia |
2 |
||
25 |
· Szafa metalowa na sprzęt sportowy szafa metalowa, przeznaczona do przechowywania sprzętu i akcesoriów sportowych z półkami i hakami, umożliwiającymi zawieszenie koszulek, szarf, skakanek i innych elementów garderoby · Wymiary: · szerokość: 120 cm · głębokość: 49 cm · wysokość: 200 cm |
1 |
||
26 |
Mata fitness · Materiał: TPE 10mm / EVA 5mm · Wymiary: 110 cm x 55 cm x 15 mm · Mata z otworami - odległość pomiędzy otworami: 38 cm · Wykonana z grubego, amortyzującego tworzywa TPE, antypoślizgowa |
20 |
||
27 |
Wieszak na maty fitness |
1 |
||
28 |
Stopery |
3 |
||
29 |
Gwizdki |
3 |
||
30 |
Pałeczki sztafetowe |
4 |
||
31 |
Materac gimnastyczny 10 wypełniony pianką poliuretanową T25 (standardowa twardość). · Wymiary materaca: · długość: 200 cm · szerokość: 120 cm · grubość: 10 cm · Pokrowiec wykonany z tworzywa sztucznego (BSM500), odpornego na uszkodzenia mechaniczne · Wypełnienie: pianka poliuretanowa T25 (gęstość 25 kg/m3) o wysokiej sprężystości oraz niskiej podatności na odkształcenia · Spodnia warstwa antypoślizgowa · Wzmocnione narożniki · Nici o podwyższonej wytrzymałości · Zamek błyskawiczny · Waga materaca sportowego: 4 kg |
2 |
||
32 |
Materace ochronne · Grubość materaca: 5 cm · Szerokość: 82 cm (równa polu ćwiczebnemu drabinki) · Materiał: skaden · Montowane na uchwytach z rzepem · Wypełnienie: pianka poliuretanowa T25 |
4 |
||
33 |
Rękawice piłkarskie r. 6, r. 8 |
2 |
Wartość netto przedmiotu zamówienia: ………………………………………….
Wartość podatku VAT /….%/ ………………………………………….
Wartość brutto przedmiotu zamówienia: ………………………………………….
słownie: ……………………………………
Miejscowość, dn.……….
………………………….
podpis i pieczątka
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
Ceny powinny obejmować pełen zakres określony w przedmiocie zamówienia i zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 16/2020
...........................................
(pieczątka firmy)
OŚWIADCZENIE
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego do 30.000 euro na „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej”.
W imieniu reprezentowanej przeze mnie (nas) firmy oświadczam-oświadczamy * na dzień składania ofert, że:
spełniam/spełniamy* warunek dotyczący:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- zdolności technicznej lub zawodowej
Prawdziwość powyższych danych potwierdzam własnoręcznym podpisem – potwierdzamy własnoręcznymi podpisami * świadom – świadomi *odpowiedzialności karnej z art. 297 Kodeksu Karnego
................................................
podpis i pieczątka
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
*niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 3
UMOWA
nr ...........................
Sporządzona w dniu .............................. w Zubrzycy Górnej pomiędzy Gmina Jabłonka zwana dalej Zamawiającym - Szkołą Podstawową nr 1 w Zubrzycy Górnej,
reprezentowaną przez Dyrektora Szkoły Panią mgr Katarzyna Karkos
przy kontrasygnacie: Głównej Księgowej Pani Danuty Stopka
a ............................................
z siedzibą: ...........................................
wpisaną do ......................................................
NIP:………………………………………
reprezentowaną przez: ................................................
zwanym w dalszej części umowy Wykonawca
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r.-Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) została zawarta umowa o następującej treści:
- § 1
- Na podstawie przeprowadzonego zapytania ofertowego na „Zakup i dostawa sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Zubrzycy Górnej” Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia tj. sprzęt sportowy do siedziby Zamawiającego zgodnie z Zapytaniem ofertowym i złożoną ofertą.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w ilościach i asortymencie określonym w formularzu cenowym i ofertowym stanowiący załączniki nr 1 nr 1a do niniejszej umowy.
- § 2
- Na dzień zawarcia umowy cenę ustalono zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
- Wartość zamówienia łącznie z dostawą do siedziby Zamawiającego wynosi:
Wartość netto: ………………………………………….
Wartość podatku VAT /….%/ ………………………………………….
Wartość brutto: ………………………………………….
słownie: …………………………………………………………………………………………
- Cena obejmuje wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w tym: koszty opakowania, transportu, załadunku i rozładunku oraz wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
- Ceny jednostkowe zawarte w umowie będą stałe i nie ulegną zmianie w okresie realizacji całości zadania, bez względu na ewentualne koszty.
- § 3
- Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2020 roku.
- § 4
Protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony /ze strony Zamawiającego potwierdzenia dokonywała będzie Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 Pani Katarzyna Karkos jest dokumentem stwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy i stanowi podstawę do płatności faktury.
- § 5
Strony ustalają następujące warunki dostaw:
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie zamówieniem.
- Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
- Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
- W przypadku niezgodności dostarczonych artykułów z opisem zawartym w Zapytaniu Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku do wymiany towaru w terminie nie przekraczającym 3 dni, licząc od daty wezwania i poniesie koszty zgodnie z punktem 4.
- § 6
- Należność za dostarczony towar będzie wypłacana przelewem na konto Wykonawcy nr konta ........................................................................................................................ .w terminie do 14 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, pod warunkiem wcześniejszego potwierdzenia odbioru, zgodnie z niniejszą umową w szczególności §4.
- Faktury będą wystawiane:
Nabywca Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, NIP 7352856459
Odbiorca: Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 43
- § 7
Za zwłokę w zapłacie faktur Zamawiający zapłaci ustawowe odsetki.
- § 8
- W razie stwierdzenia wad lub braków dostarczonych towarów Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie wskazanym przez Zamawiającego. W razie niedochowania terminu lub nie uzupełnienia dostawy lub nie usunięcie wad, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej w wysokości 0,2% wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia.
- W przypadku nie dochowania warunków umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego odstąpienia od reszty umowy. W razie częściowego wykonania zlecenia Zamawiający może obniżyć wynagrodzenie według własnego uznania jak również zachowuje prawo do natychmiastowego rozwiązania niniejszej umowy.
- Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy przez cały okres jej obowiązywania bez wyznaczania dodatkowego terminu.
- Jeżeli przedmiot niniejszej umowy będzie wykonany i dostarczony wadliwie, Zamawiający ma prawo żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie wyznaczonym Wykonawcy bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
- Poprawki i uzupełnienia zostaną wykonane w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, chyba, że producent udzielił dłuższej gwarancji, wówczas obowiązuje termin gwarancji określony przez producenta.
- § 9
Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania stanowić będą kary umowne, które będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
- Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne za:
a/ opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy - w wysokości 0,2% liczonych od wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia
b/ opóźnienie w usunięciu wad/usterek w wysokości 0,2% liczonych od wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia po przekroczeniu terminu wyznaczonego na usunięcie wad;
c/ odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy - w wysokości 10% brutto wynagrodzenia umownego.
- Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego - w wysokości 10% brutto wynagrodzenia umownego.
Z wyjątkiem sytuacji, gdy okaże się, że wykonanie usługi nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisywania umowy. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, jeżeli wysokość kar umownych nie pokrywa rzeczywiście poniesionych szkód.
- §11
Strony postanawiają, że oprócz wypadków wymienionych w Kodeksie Cywilnym przysługuje im prawo odstąpienia od umowy w całym okresie jej obowiązywania również w okresie rękojmi i gwarancji, w następujących wypadkach:
- Zamawiający może odstąpić od umowy w całym okresie jej obowiązywania, jeżeli:
a/ zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy
b/ zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy
c/ przekroczenia terminu wskazanego w § 3
d/w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach bez ponoszenia konsekwencji.
- Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
- §12
Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez żadnych konsekwencji finansowych, do odstąpienia w każdym czasie od umowy w razie stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przez Wykonawcę.
- §13
Sprawy sporne, wynikłe z niniejszej umowy będę rozstrzygane przez Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego.
- §14
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnych aneksów. Na te zmiany muszą wyrazić zgodę obie strony.
- §15
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego,
oraz przepisy Ustawy o zamówieniach publicznych.
- §16
Umowę niniejszą sporządza się w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.
Wykonawca : Zamawiający:
.......................................... ...........................................
…………….………………
Załącznik nr 1 do umowy
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z zasadami profesjonalnej wiedzy, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, poleceniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w ilościach i asortymencie określonym w formularzu cenowym i ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 i 1 a do niniejszej umowy.
- Wykonawca oświadcza, iż dostawa zostanie w wykonana w całości, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a) i Ofertą Wykonawcy stanowiącymi integralną część niniejszej umowy.
- Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w terminie: do 15 grudnia 2020r. od dnia podpisania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą integralną część niniejszej umowy.
- Wartość umowy brutto wynosi:.................................................................................
- Ceny jednostkowe brutto zawierają wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z dostawą przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego.
Warunki dostawy
- Przedmiot umowy określony w dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
- Dostawa przedmiotu umowy obejmuje: transport, rozładunek, wniesienie do określonych pomieszczeń.
- Odbiór przedmiotu umowy zostanie dokonany na podstawie protokołu odbioru podpisanego bez zastrzeżeń.
- Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady nadające się do usunięcia, Zamawiający nie przyjmie dostawy do momentu usunięcia wad przez Wykonawcę.
- Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg i ścian, okien, sufitów, drzwi itp., aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z Jego winy. Zamawiający nakłada obowiązek naprawy wynikłych szkód na koszt Wykonawcy i doprowadzenia pomieszczenia do stanu sprzed uszkodzenia/ zabrudzenia w terminie 3 dni od chwili zgłoszenia zdarzenia.
- Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję dostarczonego sprzętu sportowego na warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment:
1) był fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania, tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów;
2) spełniał wymagania pod względem BHP, były zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
3) były dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi, dopuszczony do użytku w placówkach oświatowych.
- Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży, załadunku i rozładunku całego asortymentu, a następnie do wniesienia go do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonym asortymencie.
Postanowienia finansowe i handlowe
- Podstawę do zapłaty wynagrodzenia za przedmiot umowy będzie stanowiła faktura wystawiona na podstawie protokołu odbioru (sporządzonego przez Wykonawcę) podpisanego bez zastrzeżeń.
- Zapłata nastąpi w formie przelewu na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, z wyjątkiem sytuacji stwierdzenie usterek , wad- termin płatności liczony będzie od daty prawidłowego wykonania dostawy poprzez dostarczenie całego asortymentu wolnego od wad.
Przelew z tytułu wynagrodzenia będzie dokonywany przy zastosowaniu podzielonej płatności w rozumieniu art. 108a ustawy o VAT (t. j. Dz. U. 2017 poz. 1221 z późn. zm.)
2a. W przypadku zmian w zakresie podanych rachunków Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego pisemnie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za nieprawidłowe wskazanie rachunku rozliczeniowego z otwartym rachunkiem VAT i/lub za brak informacji o zmianach w tym zakresie.
2b. Zmiana rachunku bankowego wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
- Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Termin uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu terminu płatności.
- Wykonawca nie może przenosić wierzytelności wynikającej z umowy na rzecz osoby trzeciej, bez pisemnej zgody Zamawiającego. Treść dokumentów, dotyczących przenoszonej wierzytelności (umowy o przelew, pożyczki, zawiadomienia, oświadczenia itp.) nie może stać w sprzeczności z postanowieniami niniejszej umowy.
Wykonawca: Zamawiający:
.......................................... ...........................................