ZAPYTANIE OFERTOWE nr 12/2020
WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 30 000 EURO
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Zubrzycy Górnej
34-484 Zubrzyca Górna 43
tel. 18 28 527 13
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamawiającym jest Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Zubrzycy Górnej
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej – zapytania ofertowego. Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia - Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.
III. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia:
Przygotowywanie, dostawa i podawanie posiłków (II danie) dla dzieci w wieku 3-6 lat z oddziałów przedszkolnych, dla uczniów w wieku 7-15 lat uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej oraz nauczycieli i pracowników Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej.
Warunki, które musi spełniać dostawca:
- Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi będące przedmiotem niniejszej umowy, które będą spełniać następujące parametry:
- a) posiłki - obiady przygotowywane przez Wykonawcę winny być transportowane w odpowiednich przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych wykonanych z tworzywa i zabezpieczających posiłki przed wylaniem, oraz schłodzeniem w szczególności w termosach wieloskładnikowych wypełnionych pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji zapewniających dostarczenie na salę.
- b) Brudne termosy nie mogą zostać w placówce do dnia następnego.
- c) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wymaganych standardów sanitarno - epidemiologicznych.
- d) Dystrybucja posiłków z miejsca produkcji (przygotowania) bezpośrednio do wydawalni Zamawiającego realizowana będzie przez Wykonawcę oraz na jego koszt.
- e) Transport posiłków do wydawalni Zamawiającego powinien odbywać się z zapewnieniem właściwej ochrony i temperatury, środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków.
- f) Środki transportu żywności powinny posiadać atesty PZH.
- g) Odkładanie prób żywności odbywać się będzie u dostawcy posiłków - Wykonawcy.
- Zasady przygotowywania posiłków:
- a) Posiłki muszą spełniać normy żywieniowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016r. poz. 1154) oraz polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat) i szkolnym (7-15 lat) jak również Piramidzie Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej 2016 (opracowana przez Instytut Żywności i Żywienia).
- b) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i z bezpieczeństwem zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego.
- c) Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej.
- d) Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP, a także aktualne książeczki zdrowia.
- e) Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym.
- f) Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych.
- g) Wykonawca wydawać będzie posiłki w naczyniach jednorazowych.
- h) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia dzieci w wieku 3-6 lat i 7-15 lat przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez ich urozmaicenie.
- i) Informacja o diecie dziecka zostanie przekazana dietetyczce Wykonawcy pisemnie w momencie uzyskania informacji od rodzica, w trakcie roku szkolnego najpóźniej na jeden dzień przed podaniem posiłku.
- Firma musi posiadać opinię sanepidu o możliwości rozwozu i produkcji żywności. Dostawca zobowiązany jest do przygotowania próbek do kontroli sanepidu.
- Dostawca zobowiązuje się dostarczać posiłki każdego dnia o godzinie ustalonej z odbiorcą oraz przedstawiać jadłospis do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym wydawane są posiłki.
- Firma zobowiązuje się do odbioru pojemników zużytych wraz z odpadami.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
- Dostawy sukcesywne - od dnia 02.11. 2020 r. do 18.12.2020 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych.
- W przypadku przejścia szkoły na nauczanie zdalne/hybrydowe Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania natychmiastowo dostaw posiłków i przekaże stosowne informacje Wykonawcy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania ofertowego) oraz przesłanie/dostarczenie go na adres Zamawiającego. Dla zachowania terminu prosimy o przesłanie formularza oferty w wersji papierowej do sekretariatu szkoły w dni robocze od 8:00 – 12:00 lub drogą elektroniczną na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 26.10.2020r. do godz. 12.00.
Ponadto wraz za formularzem oferty należy załączyć:
1) Oświadczenie załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze;
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt
100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
Szczegółowe informacje związane z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego: Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej Pani mgr Katarzyna Karkos, tel. 18 28 527 13.
Informacje dodatkowe
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania lub wycofania określonych pozycji, usług, zakresu z zapytania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania bez możliwości żądania odszkodowania przez Uczestników postępowania – Wykonawców.
- W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym, a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
21 października 2020 r. (-) Katarzyna Karkos
dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 1
w Zubrzycy Górnej
Podpis Zamawiającego
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
Przygotowywanie, dostawa i podawanie posiłków (II danie) dla dzieci w wieku 3-6 lat z oddziałów przedszkolnych, uczniów w wieku 7-15 lat uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej oraz nauczycieli i pracowników Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zubrzycy Górnej
34-484 Zubrzyca Górna 43
Nawiązując do zapytania ofertowego skierowanego do nas przez Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej na „Przygotowywanie, dostawa i podawanie posiłków (II danie) dla dzieci w wieku 3-6 lat z oddziałów przedszkolnych, uczniów w wieku 7-15 lat uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej oraz nauczycieli i pracowników Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą cenę:
1.1. Dla dzieci 3- 6 lat oraz dla uczniów 7-15 lat, nauczycieli, pracowników:
- · wartość netto: .......................... zł
słownie: ............................................................................................................................
- · podatek /.....%/: .......................... zł
słownie: ............................................................................................................................
- · wartość brutto: .......................... zł
słownie: ............................................................................................................................
- Deklaracja Wykonawcy
Niniejszym oświadczamy, że:
2.1. Zapoznaliśmy się w sposób wystarczający i konieczny ze szczegółowymi warunkami zawartymi w zapytaniu.
2.2. Wyceniliśmy wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 2.3. Zawarty w zapytaniu projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych we wzorze umowy warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2.4. Akceptujemy warunki płatności określone przez Zamawiającego w Istotnych postanowieniach umowy.
2.5. Termin końcowy realizacji zamówienia: Termin końcowy realizacji zamówienia określonego jako dostawy sukcesywne - od dnia 02.11.2020 r. do 18.12.2020 r.
2.6. Numer mojego konta bankowego:..................................................................................
2.7. Oświadczam że wszystkie zapisane strony mojej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ............. stron.
2.8. Oświadczam, że jesteśmy* /nie jesteśmy* płatnikiem podatku VAT od towarów i usług.
Miejscowość, dn.………. ................................................
podpis i pieczątka
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
Załącznik nr 2
...........................................
(pieczątka firmy)
OŚWIADCZENIE
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego do 30.000 euro na
„Dostawa i podawanie posiłków (II danie) dla dzieci w wieku 3-6 lat z oddziałów przedszkolnych, uczniów w wieku 7-15 lat uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej oraz nauczycieli, pracowników Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej”.
W imieniu reprezentowanej przeze mnie (nas) firmy oświadczam-oświadczamy * na dzień składania ofert, że:
spełniam/spełniamy* warunek dotyczący:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- zdolności technicznej lub zawodowej
Prawdziwość powyższych danych potwierdzam własnoręcznym podpisem – potwierdzamy własnoręcznymi podpisami * świadom – świadomi *odpowiedzialności karnej z art. 297 Kodeksu Karnego
................................................
podpis i pieczątka
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
*niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 3
UMOWA NA USŁUGĘ CATERINGOWĄ NR …………
Zawarta w dniu ………………..
pomiędzy: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
a ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- § 1
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie usługi cateringowej pełnotacowej: Przygotowywanie, dostawa i podawanie posiłków (II danie) dla dzieci w wieku 3-6 lat z oddziałów przedszkolnych, dla uczniów w wieku 7-15 lat uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej oraz nauczycieli i pracowników Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zubrzycy Górnej.
- Posiłek stanowić będzie drugie danie obiadowe. Rozliczenie następować będzie za faktycznie dostarczone posiłki według podanej ceny. W przypadku wykonywania zmniejszonego zakresu usługi niż wskazany w przedmiocie zamówienia Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części usługi.
- Termin końcowy realizacji zamówienia określonego w §1 pkt 1 - od dnia 02.11.2020 roku do dnia 18.12.2020 roku.
- Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego świadczenia usług w terminie wymienionym w ust. 3 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych.
- W przypadku przejścia szkoły na nauczanie zdalne/hybrydowe Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania natychmiastowo dostaw posiłków i przekaże stosowne informacje Wykonawcy. Za niezrealizowane zamówienia Wykonawca nie będzie pobierał opłaty.
- § 2
- Miejsce realizacji umowy: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zubrzycy Górnej, 34- 484 Zubrzyca Górna 43.
- Godzina dostawy obiadu: 10:30
- Obiady będą dostarczane w opakowaniach jednorazowego użytku typu menubox.
- Transport będzie dokonywany samochodem do tego celu przeznaczonego oraz w termosach zbiorczych.
- Menu będzie przedstawiane do 28 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym wydawane są posiłki i wymaga akceptacji przez strony.
- § 3
- Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi będące przedmiotem niniejszej umowy, które będą spełniać następujące parametry:
- a) Posiłki - obiady przygotowywane przez Wykonawcę winny być transportowane w odpowiednich przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych wykonanych z tworzywa i zabezpieczających posiłki przed wylaniem, oraz schłodzeniem w szczególności w termosach wieloskładnikowych wypełnionych pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji zapewniających dostarczenie na salę.
- b) Brudne termosy nie mogą zostać w placówce do dnia następnego.
- c) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wymaganych standardów sanitarno - epidemiologicznych.
- d) Dystrybucja posiłków z miejsca produkcji (przygotowania) bezpośrednio do wydawalni Zamawiającego realizowana będzie przez Wykonawcę oraz na jego koszt.
- e) Transport posiłków do wydawalni Zamawiającego powinien odbywać się z zapewnieniem właściwej ochrony i temperatury, środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków.
- f) Środki transportu żywności powinny posiadać atesty PZH.
- g) Odkładanie prób żywności odbywać się będzie u dostawcy posiłków - Wykonawcy.
- Zasady przygotowywania posiłków:
- a) Posiłki muszą spełniać normy żywieniowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) oraz polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat) i szkolnym (7-15 lat) jak również Piramidzie Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej 2016 (opracowana przez Instytut Żywności i Żywienia).
- b) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i z bezpieczeństwem zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego.
- c) Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej.
- d) Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP, a także aktualne książeczki zdrowia.
- e) Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym.
- f) Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych.
- g) Wykonawca wydawać będzie posiłki w naczyniach jednorazowych.
- h) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia dzieci w wieku 3- 6 lat i 7-15 lat przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez ich urozmaicenie.
- i) Informacja o diecie dziecka zostanie przekazana dietetyczce Wykonawcy pisemnie w momencie uzyskania informacji od rodzica, w trakcie roku szkolnego najpóźniej na jeden dzień przed podaniem posiłku.
- § 4
- Strony ustalają, że ilość zamawianych posiłków może ulec zmianie w razie zmniejszenia się lub zwiększenia liczby osób korzystających z wyżywienia - zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego.
- Strony ustalają, iż cena dziennego wyżywienia jednego dziecka/osoby dorosłej będzie wynosiła:
- Dla dzieci 3- 6 lat, uczniów w wieku 7-15 lat, nauczycieli i pracowników:
- · wartość netto: ….. zł
- · podatek ( ……… %): ….. zł
- · wartość brutto: ….. zł
słownie: ……………….. złote …………………… groszy
zgodnie z Formularzem ofertowym Wykonawcy stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego Nr 12/2020.
- Wynagrodzenie wypłacone Wykonawcy będzie wynikało z ilości faktycznie dostarczonych posiłków i ceny jednego posiłku (jako iloczyn tych liczb).
- Strony ustalają miesięczny okres rozliczeń za usługę cateringową, o której mowa w § 1. 5. Rozliczenie usługi następować będzie miesięcznie do 5 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni.
- Zapłata należności nastąpi na podstawie wystawionych przez wykonawcę faktur VAT na podstawie zbiorczego miesięcznego dowodu dostawy dostarczonego przez Wykonawcę.
- Faktury na ilość dostarczanego zamówienia będą wystawiane następująco:
- Nabywca: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, NIP: 735-28-56-459
- Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 43.
- Płatności następować będą na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Zamawiającego faktury VAT.
- Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
- § 5
W razie powstania sporu na tle wykonania umowy ewentualne spory rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- § 6
- Umowa może zostać rozwiązania w każdym czasie, w drodze porozumienia, zgodnie z wolą Stron.
- Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy Wykonawca rażąco i uporczywie narusza postanowienia niniejszej umowy lub nie wywiązuje się z postanowień objętych niniejszą umową.
- Jakość usług świadczonych przez Wykonawcę odbiega od powszechnie przyjętych norm jakościowych.
- W przypadkach rozwiązania umowy w trakcie jej obowiązywania Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia za zrealizowaną część usługi cateringowej do dnia rozwiązania umowy.
- § 7
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA: